.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش قیمت سه باره خودرو منتفی است

خودروسازان در حالی طی سال‌جاری با موافقت سازمان حمایت، دو بار قیمت‌ محصولات خود را به صورت رسمی افزایش دادند که به نظر می‌رسد لااقل تا پایان سال هیچ خودرویی مشمول افزایش قیمت رسمی نشود.
هرچند سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان پیش از این دوبار در ماه‌های اردیبهشت و آبان با درخواست افزایش قیمت خودروسازان موافقت کرد که منجر به افزایش ۱۸ تا 25 درصدی خودروهای داخلی شد، اما این بار قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت صراحتا اعلام کرده است که فعلا بحثی برای افزایش دوباره قیمت خودرو تا پایان سال وجود ندارد.

محمدصادق مفتح روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از برنامه‌های خودروسازان برای افزایش کیفیت تولیدات پس از افزایش قیمت‌ها در دو ماه گذشته سخن گفت و اظهار كرد: تولیدکنندگان داخلی برای این موضوع تعهد سپرده‌اند.
به این ترتیب به نظر می‌رسد هر بار که خودروسازان درخواست افزایش قیمت ارائه می‌کنند حساسیت‌ها را روی کیفیت تولیدات خود بیشتر می‌کنند و هربار هم برای افزایش کیفیت زیر بار تعهداتی می‌روند که چندان به آن پایبند نیستند. قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در گفته‌های خود با اشاره به این موضوع گفت: وزارتخانه تعهداتی را از تولیدکنندگان انواع خودروی داخلی اخذ کرده است که بتوان بهبود کیفیت تولیدات داخلی خودرو را تضمین کرد.
به نظر می‌رسد وزارت صنعت در حالی اعتقاد زیادی به حفظ و افزایش کیفیت تولیدات داخلی دارد که از طرفی تا کنون و بعد از گذشت بیش از شش ماه از اوج گرفتن مشکلات خودروسازان، اقدامی در جهت کاستن از مشکلات این صنعت انجام نداده است.
بر این اساس مفتح با تاکید بر اینکه به صورت کلی افزایش قیمت‌ها در بازار خودروی تولید داخل باید با بهبود کیفیت در زمان عرضه خودرو به مشتریان همراه باشد، تاکید کرد: معاونت تخصصی وزارتخانه در این باره، برنامه‌ها و سیاست‌ها را به صورت موردی و ریز دنبال می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.